01.04.22: STILLINGEN ER NÅ BESATT
Løvetann så sin spede begynnelse for over 25 år siden da daglig leder Merete Anfinnsen etter flere års erfaring fra ingeniørhøyskole, hotellhøyskole og kantinedrift, stiftet sitt eget selskap. Hun ønsket å gjøre ting annerledes og tok med seg både de gode og dårlige erfaringene for å starte noe som skulle være mer unikt, gjøre ting annerledes, være mer skreddersydd og med større fokus på god, sunn og variert mat.
Løvetann tilbyr i dag kantinedrift for mellomstore og større bedrifter med mellom 30 – 3000 ansatte. Vi mener vi har de mest fornøyde kantinegjestene og den best varierte menyen. I tillegg er vi også kjent for å ha ansatte som trives godt og et ekstremt lavt sykefravær – ja faktisk så er rekorden under 2%.
I dag teller Løvetann litt over 30 fornøyde medarbeidere og i underkant av 20 kantiner, hvor vi serverer mat med internasjonalt preg som er variert og sunn (bortsett fra fredagsvaflene ????).
Vi søker ny driftsleder til vår kantinedrift
Nå søker vi en driftsleder som har har peiling på mat, men som også har god orden i sysakene med tanke på økonomi og administrasjon. Er dette deg? Eller kjenner du noen som kunne passet til denne rollen? Jobben tilbyr stor frihet under ansvar, hjemmekontorløsning, men vil også noen ganger være ute i kantinene. Søk da vel! 🙂 #mat #kantine #horeca #ledigstilling
Kort oppsummert hva Løvetann gjør:
Løvetann drifter kantiner for bedrifter i Oslo og omegn. Vi har fokus på sunn, god og hjemmelaget mat og opererer i hovedsak uten kassesystem. Kantinene våre er lite toppstyrt og våre medarbeidere jobber selvstendig ute i lokalene til våre kunder. Nå søker vi en ny driftsleder som kan holde oversikten og passer på at hjulene hele tiden er i gang.
Hvem vi ser etter:
En person som har god oversikt, passion for mat og mennesker, jobber systematisk og trives
med administrative oppgaver også. Ikke redd for at ta i et tak på «gulvet». En drømmejobb for den som trives med å jobbe selvstendig fra hjemmekontor og ute hos våre kunder og medarbeidere i de ulike kantinene.
Hvis du i tillegg har disse egenskapene, tror vi at du kanskje kan være den vi ser etter:
Selvstendig, aktiv, tydelig, strukturert, nøyaktig. En spesielt god kommunikator både muntlig og skriftlig
Kvalifikasjoner:
- Matfaglig utdannelse
- Ønsker erfaring fra HORECA i tilsvarende stilling med personalansvar
- God erfaring med økonomi og administrasjon
- Beherske Office-programvare og dropbox
- Du må inneha sertifikat kl. B
- Lang og bred erfaring fra kantinedrift er et stort pluss
Dine oppgaver som driftssjef
Ansvar for alt som foregår ute på kantinene:
Drift, bemanning, matfaglig ansvar, kvalitet mat/service. Inspirere og løfte våre medarbeidere, salg til nye og nåværende kunder. Avlaste daglig leder.
- Rekruttering, opplæring, bemanning
- Oppstart av nye kantiner
- HMS
- IK-mat (Intern kontroll mat, verktøy KUBA, Anticimex)
- Miljøfyrtårn
- Utarbeide/oppdatere Arbeidsplan og Leverandørlister
- Følge opp leverandører
- Kundekontakt, nåværende og nye
- Skrive referat fra kundemøter
- Innlegg, foto og tekst til FB, 1 g/uke
- Kontakt pr. e-post og telefon med kunder og medarbeidere
- Vakttelefon kl 06:00 – 23:00, man-fre (erfaringsmessig maks 1-5 henvendelser per mnd)
Høres dette ut som en jobb for deg? Da vil vi gjerne at du søker på stillingen via stillingsannonsen vår på Finn.no eller via Linkedin.
Vennligst IKKE bruk skjemaet på nettsiden vår dersom du har spørsmål om stillingen. Alle spørsmål må rettes til vår eksterne rekrutterer Mona Mørk Wettergreen på telefon 951 17 120. Du kan også kontakte henne ved å sende melding via FINN-annonsen som du finner her.